Mała wieczorna grafomania

 

                Słowotwórca słowik twórca

           głosik słodki jak malina

           kto ma lina 

           wazelina? dba o linię?

           złów na wędkę księżyc Tfu

           ...lub nów ów

            uff!   Będzie tofu...

           Ale co z wazą 

           i z frazą? 

          


           Wiązałem buty pod wiązem

           i ledwo koniec z końcem

           a głos mi uwiązł w gardle

           Cobóg złączył niechaj rozwiąże! 

 

           Czytałem Franza Kafkę

           pragnąc wywołać czkawkę

           zalałem się cały kawą

           spijając opowieść ciekawą

           reszta to tylko franca! 

     

           Cobóg jest naszym Panem

           a my jego pawianem

           ukrytym za parawanem,

           lecz kim jest mem?  

 

           Ja jestem człowiek bez powiek,

           po wieki wieków wiek

           ćwiekowi zabijam ćwiek

           keiwop zeb           

 

           Przekomarzał się komar z muchą

           że bzyknie ją marząc na sucho.

           Niech pająk ów spór rozsądzi,

           bowiem kto bzyka nie błądzi! 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty