Zimowy nastrój w Łazienkach


           Trochę moich zdjęć z Łazienek. 
           Ostatnio spędzam tam niewiele
           czasu, ale po drodze jak zawsze
           coś w ten sposób notuję w moim
           telefonie.  Właściwie jest zima
           a nie jesień, co starałem się jakoś 
           pokazać, choć każdy to czuje i
           widzi...Niektóre z tych zdjęć są 
           może bardziej udane, inne mniej.
           Lubię Łazienki opustoszałe i
           miejsca, gdzie jest dzika przyroda.
           Bliska mi jest też melancholia 
           zmierzchu...















                  









           





    

Komentarze

  1. Dziękuję za tak obszerny reportaż z Łazienek. Z przyjemnością oglądam kilka razy.
    Rzeczywiście pokazujesz dzikie miejsca w Parku.
    Nie spodziewałem się, ze aż tak urozmaicona jest tam przyroda.
    Osobiście nigdy w Łazienkach nie bylem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zimowo i bez ludzi. A w lato tak tam gwarno! Że tym łabędziom kupry nie zmarzły!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mają podściółkę tłuszczową i błoniaste łapki...Tłumy też były w kolejce do Pałacu na Wodzie. Też tam byłem i zrobiłem sporo zdjęć...🙂

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty