Przeczucie


                         Zdjęcie nazumi13

          

           Od ośmiu dni jestem poza 

domem i gdyby nie pewne 

okoliczności, byłyby to najdłuższe 

moje wakacje od wielu lat. Dlatego

tak niewiele piszę.  Dużo za to

rozmawiam i czasem, jak to się 

potocznie mówi, całe moje życie 

staje mi przed oczami. 

           Jestem blisko Wilanowa i siłą 

rzeczy myśli moje kierują się też 

ku związanym z tym miejscem 

wspomnieniom...Ale toną wśród 

wielu innych...

        


              To zdjęcie przypomniał mi 

    wczoraj Facebook.  Ktoś zrobił nam 

    w tym miejscu jeszcze drugie, które 

    nawet bardziej lubię, ale gdzieś 

    chwilowo zaginęło, a niewiele mam

    teraz czasu na szukanie go. Ale i

    to jest ciepłe jak początek jesieni...

    Choć i melancholijne, naznaczone

    jakimś przeczuciem. 

          


         












             


          



          

Komentarze

  1. Alma
    Oooo, jak miło widzieć Was razem! ❤ Zawsze byłam zdania, że zakochanie to najgorsze, co się człowiekowi przytafia. No, może do teraz 😉😀

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty