Pożegnanie z ogrodem






                           Zdjęcia nazumi13 

    

 

    
             

    

Odpowiedniejsza byłaby pierwsza część tego koncertu, powolna i bardziej gęsta w nastroju, ale nie znalazłem jej osobno. Tu nawet, co jest jakoś kuriozalne, nie podano wykonawcy. Jest za to portret, który lubię. Źle nie grają, chociaż może też i nie najpiękniej. 
Co dla mnie było ciekawe przy robieniu tych i innych zdjęć, to pewne pomieszanie kolorów, z których jedne przywodzą na myśl lato a inne głęboką jesień. 


   


    

    




 
           W ogrodzie czasem pojawiają się 
    ludziki.  Wczoraj była jasna blondynka 
    i siwa staruszka.  Zrobiłem zdjęcia 
    obu, ale to drugie jest trochę smutne,
    więc go nie zamieszczam. Pierwsze
    dla żartu jedynie zatytułowałem 
    "Jesienna dziewczyna"...
    
    




Jest jeszcze bardzo dużo, ale nie
chcę już tym nikogo zamęczać...Dziękuję za miłe dla mnie zainteresowanie🥀



Komentarze

  1. Czyżby Łazienki zamykano na okres Jesień / Zima?

    OdpowiedzUsuń
  2. To przecież nie są Łazienki 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Może na tych zdjęciach nie widać, że tu czasem bardziej dziko...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze tylko czytam, ze odwiedzasz Łazienki.
    To milo, ze zapuszczasz sie w inne warszawskie Ogrody.
    Mogłeś tę blond panienkę poprosić, ze chcesz jej zrobic fotkę z bliska.

    OdpowiedzUsuń
  5. Od lat odwiedzam też inne ogrody...Podeszła do mnie bardzo blisko, bo fotografowała tę samą rabatkę. Ale ja nie byłem w nastroju na rozmowę. Mam tu wspomnienia. 🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Alma
    Ależ jest pięknie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty