Lament niedoszłej primadonny



              Nie szłuchała Szkriabina
             była jeszcze szkrabem
             kedy podarował jej  
             jakże ona sie nażywa
             ozobe że szkarabeuszem
             całkem wyszła mi z pamienci 
             taka klamra na renkie 
             nie obronczka 
             na cało renkie
             trudno rozczytać te kliny
             w każdym razie na szczenszcze 
             prawdziwy szkarb 
             mrówek faraonicy 
             chiba brandzloleta
             podaj no mi okulary
             nie tutaj 
             pod kaloryferem
             w tamtym pokoju
             nie te 
             te som do dali
             chciał jom zaszlubicz 
             ale ona biedactwo  zmarła 
             podaj mi chusteczkie
             i taki Buk z głowo szakala
             czy szempa 
             musze szobie odszweżyć  
             mitologie do krzyżówki
             albo jakisz inny
             Szerapisz nie Szerapisz
             zważył na wadze jej szercze
             a może nawet szam
             Ożyrysz i Izolda
             i co sie okażało 
             nie wesz ty przypadkiem 
             szkleroza
             ale po co ja ci to opowiadam 
             ty nigdy nic ne wesz 
             że szczerego żłota 
             ale ona była szczerbata
             jak to dżewczynka 
             została po niej mumia 
             dobrze zachowana 
             ale beż móżgu
             bo łatwo sie pszuje
             uwielbiam beż
             to moja arachnoterapia 
             o mało co a zostałabym 
             prymadonnom w Puczku
             ale te flondry mie niszczyły 
             mówiły że szeplenie
             ja jestem Ariadna
             po nitce dochodze
             do kłembka nerwów 
             lasciatemi morire
             lasciatemi morire! 
  

             
             
             
             
  
             
             
    
             
             
             

Komentarze

  1. Lubię takie żartobliwe wierszyki, zabawę słowem, choć duch w nich depresyjny zachowany.
    Przypomina mi się tytuł bajki
    -czy wielbłądzica może zostać baletnicą
    i naszyjnik mojej groźnej dyrektorki germanistki, ze skarabeuszami.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alma
    Nie szpiesz sie tak, nie szpiesz... bo nawet post mortem: non omnis moriar! :-D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty