Trochę wspomnień


 

        


   

Komentarze

  1. Alma
    Hi hi, ale Rozczochraniec 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawde wzięło Ciebie na wspomnienia Nezumi,
    taki czarny telefon to juz antyk gdzies z lat 60tych ubiegłego wieku.
    Fajne zdjecia i świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :-) Trudno powiedzieć, że wzięło...Zamieściłem po prostu parę zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Alma
    Ciekawe, do kogo jesteś bardziej podobny - to Twojej Mamy czy Taty? Mnie się zdaje, że do Mamy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Do Mamy. Brat jest bardziej podobny do Ojca. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alma
      A ja nie chce mieć zdjEC swojej osoby. Nie potrzebuję ich jakoś. Myślę ciągle o przyszłości.

      Usuń
    2. Ja lubię zdjęcia. Mam ich kilkanaście tysięcy. Przy okazji też kilka moich...Może nie mam już przyszłości ;-)

      Usuń
  6. Alma
    We wrzesniu Teatr 6 piętro" wznawia wystawianie sztuki "niezwyciężony" pełnej dylematów wspówczesnego człowieka. Polecam Ci ten spektakl - może trafić w Twoje gusta. Sama też zamierzam go obejrzeć. Wiele rzeczy przede mną. Oby sił wystarczyło! 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Rzadko chodzę do teatru po wymarciu najlepszych aktorów...Ale może być ciekawe :-)

      Usuń
    2. Alma
      Tak, tak... najlepsi śpiewacu też wymarli.... Mieczysław Fogg na przykład 😉

      Usuń
    3. Ja akurat za Fogiem tak nie przepadam. Moja Babcia go lubiła...Nie podoba mi się wiele zjawisk we współczesnym teatrze. Przede wszystkim przyciąganie widza tanimi efektami. Nie napisałem, że nie ma wybitnych aktorów, ale że najlepsi odeszli...

      Usuń
    4. Problem polega na tym, że teraz aktorów teatralnych trudno zobaczyć gdzieś poza teatrem, więc nawet jeśli są wybitni, to wie o ich istnieniu ten, kto teatr kocha.

      Usuń
    5. Alma
      Raczej nie polecam Ci nigdy tanich efektow.
      Nie polecilabym Ci "Wisniowego sadu" Czechowa w reżyserii Jandy, ani Shirley Valentine (chociaż może jednak spodobała by Ci się jako komedia?😄).

      Usuń
    6. Oczywiście wiem, że byś tego nie zrobiła. :-) Chętnie zobaczę coś, co zrobiło na Tobie wrażenie...Janda ma linię kosmetyków...

      Usuń
    7. Alma
      Dokładnie! Świetnie kojarzysz😀 To ta, od twojego kremu do pachwin.

      Usuń
    8. Na szczęście nie używam. Aktorka tak marna, że szkoda nawet to komentować...

      Usuń
    9. Alma
      Nie lubię je, ale czy widziałeś ją grającą Shirley?

      Usuń
    10. Alma
      To może w tej kreacji by Ci się spodobała 🙂
      Ja tam pójdę na to "6-te piętro" we wrześniu 😀
      Co do wspomnień to w "Romie" grają "Aidę" (podobno fenomenalnie). Ja tego jednak nie będę oglądać 🙂

      Usuń
    11. Alma
      Ani słuchać 😀

      Usuń
    12. Ja Verdiego prawie w ogóle nie słucham. Jakoś mnie to ominęło. Jeden z moich znajomych melomanów gorszył się tym kiedyś...Lubię jedynie "Traviatę", bo jest osobista i smutna i jest genialne nagranie z Carlosem Kleiberem. A słucham wszystkiego, co nagrał. Lubię barokową operę i oczywiście nie każdą. (W większości są za dlugie). Z XIX wiecznej poza Wagnerem i Bellinim niczego właściwie nie słuchałem. Podziwiam piękne głosy, ale niekoniecznie operową pompatyczność. Wystarczy mi Mozart, bo miał z tego dobrą zabawę. 🙂

      Usuń
    13. Nigdy nie zmuszałem się do słuchania jakiejś muzyki o ile nie chciałem jej bliżej poznać...

      Usuń
    14. Alma
      W teatrze "Roma" wystawiają musicale
      ... Myślałam, że wiesz.

      Usuń
    15. Alma
      Zatem każdy wypoczywa tak, jak lubi ☺

      Usuń
    16. Wiem, ale "Aida" to dla mnie tylko Verdi. 🙂

      Usuń
    17. Czasem odpoczywa jak może...Nigdzie nie wyjadę. A muzykę mam pod ręką. Jak jakiegoś dnia niczego nie posłucham to uważam go za stracony. 🙂

      Usuń
    18. Alma
      W Warszawie jest wszystko, oprócz gór. Jest rzeka, są plaze, parki, lasy mnóstwo wydarzeń kulturalnych. Wyjeżdżam nie dla siebie- dla Tych, którzy są dla mnie ważni☺ A czasami muszę znosić towarzywo, za którym nie przepadam 🙂
      Dla siebie wyjadę kiedy indziej. Do Włoch. Może mi się uda.

      Usuń
    19. Jest wszystko, ale są upały. Przynajmniej do końca tygodnia...☘

      Usuń
    20. Alma
      Czyli mamy tutaj nawet Florydę, Nezumi... Nawet palma jest😂

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty