Mnogość istot wszelakich. Burleska.

                                                   Zdjęcie "Noc emotikon" nazumi13


                               - Od rana czytam Ciorana!

                     - I cio?  Tak ranisz się z rana? -

                     - Co?...Sio!  Boli mnie rana... - 

                     - Ja wiem, egzystencjonalna? 

                     - Analnej nie mam w annałach. -

                     - Bo żyjesz w komunałach! 

                       Analna jest od Boga? -

                     - Nie bluźnij, moja droga!  

                     - Ach, w życiu Jestem Tania! 

                       To nie do wytrzymania?

                     - Ale dla mnie zbyt droga! 

                     - Potrzeba ci sajkoanalizy. 

                        Wyliżesz ciemną stronę Mony Lizy? -

                     - Zwariowałaś - żeby mi wylizała?   

                     - Już wkrótce wyliżesz się z tego. Uśmiechu!

                     - No wiesz!  Czy życzysz mi grzechu?  

                    

                     - To z Fredry jest, czy z Fedry?

                     - Ani nie z Ferdydurkie!  

                     - Zakończmy zatem mazurkiem!  

                       Hopsa, hopsa, piramida Che o psa? 

                     - A kto czytał, ten trąba powietrzna!  

                     - Prawdę rzeczesz, miłość twa jest wietrzna.  

                     - Lecz całkiem niedorzeczna...Sa, sa! 

                     - Ach, ten Che Gwara!  Asa Tadzia rasa!

                     - Na Katzu najlepsza jest melasa! - 

                    

                     - Dola ma tak jest...jest niewesoła 

                       skoczę z mostu, rzucę się pod koła... -

                     - Koniecznie musisz to zrobić, Pa Pa!  

                     

           



 

   

Komentarze

  1. moja Mama wiele lat temu u mojej Babci tak drzewo rąbała jak ta panienka z powyższej fotki.
    Dzisiaj boli Mamę mięsień na przedramieniu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty