Ptasie dusze


                                                      Zdjęcie nazumi13 

 

                    Po śmierci dusze zmieniają się w ptaki

             i odlatują do północnej krainy

             pani psycholog powiedziała mamie

             żeby nie martwiła się że dziecko 

             rysuje ptaki że to potrzeba czułości

             kiedy byłem mały i mama była chora

             przyniosłem jej do łóżka moje zabawki

             często mi to potem przypominała

             i było to dla niej miłe wspomnienie

             ostatniego dnia kiedy ją wdziałem

             sama była jak dziecko 

             wtulona w poduszkę patrzyła na mnie

             ale nie miałem ze sobą misia

             powiedziała że śnił jej się mój ojciec

             i wyznaczył ją do sprawowania urzędu

             wiedziałem już co to znaczy

             dlatego tak teraz wieje ten wiatr

             

                

Komentarze

Popularne posty