Cmentarz Bródnowski. Zdjęcia inne






     Zdjęcia nazumi13 

   


Komentarze

  1. Piękne zdjęcia...
    Moja wyobraźnia widzi na jednym z nich kształt serca. To tak jakby znak tych, co odeszli dla tych, co zostali. I przekaz:
    " Miłość jest wszystkim. Nie traćcie nadziei".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za miły i życzliwy komentarz, który
      ujmuje istotę rzeczy...🥀

      Usuń
  2. lubie patrzec na niebo, za kazdym razem jest inne.
    u mnie teraz ani jednej chmurki, piekne bezkresne niebieskie niebo.
    Zaraz idziemy na plażę, woda ma jeszcze 29 - 30C
    w poniedzialem mam juz zarezerwowana motorówkę od 11 do 7
    korzystam z urlopu, dwa tygodnie pełnego relaksu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zatem życzę Ci miłego wypoczynku...

      Usuń
    2. dziekuje Nezumi.
      wysypiam sie 8 godzin kazdego dnia.
      Zarezerwowalem takze motorówkę od 11 do 7 w Czartek 30tego
      Naciesze sie motorówką, ta ma 2 silniki, 150 koni mechanicznych, sportowa :)
      Spedze czas na lagunie Egmont Key oraz pojade na Passage Key, tam gdzie dziewczyny pokazuja sie topless, bez biustonoszy :)
      Bedzie super.

      Usuń
  3. Niebo z perspektywy pogrzebanych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmarli nie widzą już mroku, ani nie czują żalu. Niebo i Ziemia przestają dla nich istnieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy powyższa Twoja deklaracja Nezumi jest oficjalnym stanowiskiem Katedry Filozofii Polskiej Akademii Nauk?
      Czy tak wyglada światopogląd moich rodakow anno domini 2021?
      Napisałeś powyzsze w tak kategoryczny sposob, ze nawet nie sposob podjac sie dyskusji.
      Logika triumfuje, szatan zaciera ręce,

      Usuń
    2. A idź do diabła z Twoim szatanem!

      Usuń
    3. Alma
      😀 Danku, czy Ty kogokolwiek słuchasz? Wsłuchujesz się w człowieka czy tylko i wyłącznie chcesz wyrazić swoje myśli? Czy dajesz komukolwiek szansę na bycie sobą (a nie takim, jakim Ty chcesz, żeby ten człowiek był)?
      Sądzę, że w głębi siebie jesteś bardzo samotny, skoro tak bardzo brakuje Ci dyskusji z innym człowiekiem. Dosłownie na każdy temat. W każdej chwili. ❤
      A czy wiesz, że większość Osób tutaj lubi Cię lecz nie podziela Twoich poglądów (także Ci, którzy mieszkają poza polskim grajdołkiem)? A czy musi koniecznie podzielac? Dlaczego nie zostawić komuś wolnej woli?
      W naszym kraju zawsze było gorąco:
      Polacy nie boją się szatana po tylu próbach historii, zapomniałeś o tym? Jeżeli Ameryka jest Wielka, a Polska taka malutka, z daleka od możnych i oswieconych tego swiata to może nie warto odnosić się i pamiętać tego kraju z kośćmi tych, po których jesteśmy? A, z drugiej strony... czy szatan ma szansę się nawrócić czy nie?

      Usuń
  5. Nezumi,
    Luke 23:43
    42 Then he said, “Jesus, remember me when You come into Your kingdom!”
    43 And Jesus said to him, “Truly I tell you, today you will be with Me in Paradise.”

    u Łukasza 23:43
    42 Wtedy rzekł: Jezu, wspomnij na mnie, gdy przyjdziesz do swego królestwa!
    43 A Jezus mu rzekł: Zaprawdę powiadam ci, dziś będziesz ze mną w Raju.

    Bóg wiec powiada Raj istnieje dzisiaj.
    Oddajesz ostatni oddech w fizycznym swiecie, nastepny jestes za welonem po drugiej stronie.

    Dla Ciebie wszystko przestaje istniec z chwila smierci.
    To jak to jest?
    Nie ma dyskusji na intelektualne tematy? Jest tylko jedna ateistyczna wersja jak funkcjonuje ten swiat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danek

      Jeżeli dla Ciebue dyskutowanie polega na wyrażaniu oburzenia i pisaniu, że Szatan zaciera ręce, to trudno z Tobą dyskutować...Choć
      nie jest to jeszcze dowód na to, że Szatan istnieje🙂

      Usuń
    2. Danek

      Pań Bóg podał Ci pomocną dłoń i juz prawie umierałeś na "covida", przez co perspektywa Raju trochę się odwlekła. Widać jest Ci tu dobrze, bo z pomocą lekarzy sprawiłeś mu psikusa i żyjesz. A mogłeś już teraz rozkoszować się najwyższym szczęściem...

      Usuń
  6. Twoja deklaracja Nezumi jest konsekwencja przyjecia logiki jako podstawy, z ktorej indoktrynuje sie pokolenia mlodych Polakow.
    Przerażająca perspektywa dla przyszłości Narodu.
    Jak mozesz tego nie dostrzegać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Alma
    Tak moim zdaniem to nie wydaje mi się godne spacerować i robić ot tak fotografie na cmentarzu. Ale może to tylko moje lokalne uprzedzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Almo

      Widziałaś piękny album Bujaka o nekropoliach? Kościół nie tylko go nie potępił, ale nie mógł się nachwalić tego człowieka. Bo jak rozumieć ludzką duchowość bez oswojenia śmierci?
      To jest uprzedzenie. Czy tylko lokalne - nie wiem.

      Usuń
    2. Dla mnie niegodne byłoby uprzedzanie się w stosunku do osoby, kiedy nie zauważa się wartości tego, co ta osoba robi...

      Usuń
    3. Ja wiele rzeczy robię ot tak...Może po prostu nie jestem godzien żeby żyć. 😀

      Usuń
    4. Alma
      Przepraszam bardzo, a do kogo ta perrora o uprzedzaniu się do kogoś? I wobec kogo miało by być skierowane to uprzedzenie (chyba zgubilam jakiś wczesniejszy wątek)?

      Usuń
    5. Almo

      To nie jest żadna perrora a delikatna uwaga na temat dość pospolitego zjawiska. Nie Ty jedna gubisz czasem wątki...

      Usuń
    6. Alma
      Ja nie robię zdjęć na cmetarzu ale nie mam nic przeciwko, gdy ktoś inny to robi - jego sprawa. Według starych zabobonow wiejskich pozostawiam to co cmentarne na cmentarzu. Chociaż to zabobon, to ja przekształciłam go sobie w oznake szacunku dla tych, co tam spoczywają.
      Innym tematem jest dokumentowanie zabytków, jak np. stare nekropolie.

      Usuń
    7. Ok. Tylko powiedz mi, proszę, do czego ta uwaga sie odnosi? I czy do mnie? Wolę mieć jasność sytuacji.

      Usuń
    8. Alma
      Pewnie, że nie ja jedna!
      Wybacz, ale to było idiotyczne stwierdzenie.

      Usuń
    9. Celem Bujaka nie było dokumentowanie a twórczość. Pokazanie piękna...

      Usuń
    10. Uwaga ta odnosi się do tych, którzy są przekonani, że poświęcanie życia twórczości jest zajęciem niegodnym.
      Czy widzisz się akurat wśród takich ludzi - nie wiem...

      Usuń
    11. Wiejskich przesądów jest wiele. Na przykład, że kobieta nie powinna zdobywać wiedzy...

      Usuń
    12. Naprawdę? Nigdy nie słyszałam o takim! To chyba nie z moich stron! Skąd to?

      Usuń
    13. Alma
      A wiesz, to jest całkiem mądry przesąd...
      Drzyjcie przed uczoną kobietą! 😈

      Usuń
    14. Almo

      Szacunek dla zmarłych jest ważną częścią kultury. Czy akurat musi mieć swoje źródło w zabobonie?
      Parę dni temu na pewnym pogrzebie widziałem dziecko ubrane w koszulkę z kościotrupem i trochę mnie to zdziwiło. Są różne zwyczaje- również te przywleczone z Ameryki...

      Usuń
    15. ...Ale Wiedźmy też mordowano.

      Usuń
    16. Alma
      ...jak wielu uczonych...😓

      Usuń
  8. Nezumi, jak sie mozna nie oburzyć?
    Gdy jestes na stanowisku Profesora, kreujesz swiatopoglad Polskiej mlodej inteligencji reprezentujac Naukę, ktora z definicji jest nadrzedna nad wszystkimi innymi Naukami.
    Deklarujesz wszem oraz wobec: "Zmarli nie widzą już mroku, ani nie czują żalu. Niebo i Ziemia przestają dla nich istnieć."
    Ta deklaracja jest przerażająca, szczegolnie gdy sie weźmie pod uwage stanowisko jakie zajmujesz w społeczeństwie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałem Cię przestraszyć 🙂

      Usuń
    2. Ciemnogród Nezumi jest zawsze przerażający, Nawet gdy jest w opakowaniu nowoczesności.
      Cieszę sie, ze nie bylo to Twoja intencją :)
      ale wystraszyłeś mnie naprawdę na poważnie, gdyby to bylo bowiem stanem Twojej swiadomosci - ten Narod jest juz skonczońy.

      Usuń
    3. Alma
      Gdy słyszę słowo szatan, natychmiast wyciągam widły z szafy.

      Usuń
    4. Alma -
      1 Peter 5:8
      Be alert and of sober mind. Your enemy the devil prowls around like a roaring lion looking for someone to devour.

      1 u Piotra 5:8
      Bądź czujny i trzeźwy. Twój wróg, diabeł, krąży jak lew ryczący, szukając kogo pożreć.

      Almo - lekceważenie, ze istnieje ktos kto caly czas nie ustaje w poszukiwaniu ludzi, ktorzy maja gorszy dzien, sa załamani - co by to nie było,
      maja jakis pesymizm w sobie -
      wróg krąży jak lew ryczący aby taką osobe odszukac, aby stała sie łatwym łupem.
      szatan Almo jest znacznie bardziej obecny w naszym zyciu niz sobie z tego zdajemy sprawe.
      Bądź czujny i trzeźwy, zawsze powinnismy zdawac sobie sprawe z zagrozenia.
      Niestety Filozofia nie pomaga człowiekowi, wprost przeciwnie marginalizuje zagrozenie sama wpadając w szpony wroga.
      Dlatego nie ma szans aby młody człowiek nauczył sie czegokolwiek pożytecznego w świeckeij szkole.
      Szkoła kreuje tylko bezduszne stwory, ktore potem biora udział w wyścigu szczurów inspirowane nauką Darwina, ze silniejszy wygrywa.

      Usuń
    5. Alma
      Uczyłam się przecież w świeckiej szkole i nie uczestniczę w wyścigu szczurów. Wyścig szczurów przyszedł do Polski z Zachodu. Jak również szablony do CV i inne nadmuchiwane bzdety.
      Społeczny Darwinizm - to pojęcie też chyba przywiało z Zachodu.

      Usuń
  9. Piotrze, ja juz nie mam zadnego strachu przed śmiercią.
    Ja nie jestem jeszcze gotowy na zmiane adresu - a to jest bardzo istotna różnica.
    Bóg jest jasnością. jest Światłem.
    Ciemnota bez Boga to ciemnogród :)
    Światło nie istnieje w takim swiecie, dlatego np mamy wyscig szczurow, gdy nie ma Światła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piotrze - w swojej logice wydaje sie Tobie, ze logicznie znajdujesz logiczne wytlumaczenie, ktore w zaden logiczny sposob nic logicznie nie wyjasnia.
      Co to oznacza, ze ktos jest gotowy?
      Na co gotowy?
      Na zmiane adresu na druga strone?
      Oswiecony światłem czlowiek rozumie, ze tutaj w tym fizycznym swiecie jest jego czy jej miejsce.
      Mamy pomagac oświecać jak najwieksza liczbe ludzi.
      Bog oddala Armageddon aby jak najwiecej ludzi poznalo Jezusa, czyli aby jak najwiecej ludzi dostapilo Zbawienia.
      Ja juz jestem Zbawiony, to znaczy moja dusza jest juz zbawiona.
      Ty nawet nie dopuszczasz mozliwosci, ze istnieje jakas dusza wiec Zbawienie jest dla Ciebie calkowicie tematem abstrakcyjnym.
      Fizyczne cialo nie otrzymuje Łaski Zbawienia. Fizyczne cialo poprzez recycling zostaje zamienione na podstawowe atomy.
      Logicznie wiec wszystko funkcjonuje znakomicie :)
      Dla mnie nie ma nic ciekawego w obecnym Raju. Moje miejsce jest tutaj.
      Trzeba rozumiec, ze przyszly Dom Boży zostanie dopiero zbudowany po zniszczeniu obecnego Nieba oraz obecnego zycia na Ziemi.
      Tego zapewne logicznie nie rozumiesz dlatego piszesz bzdury, ze istnieje juz swiat, ktory jest doskonalym Rajem.
      Taki swiat jeszcze nie istnieje.
      Szkoda, ze nic ale to kompletnie nic nie zrozumiales z wielokrotnego czytania tej Biblii.
      Oczywiscie Filozofia praktycznie niewiele naucza wiec czlowiek sam musi poznawac Wiedzę.

      Usuń
    2. teraz Piotrze nie wiem kiedy mowisz w sposob ironiczny a kiedy poważnie.
      Zakładając, ze zapytujesz sie na poważnie -
      samo Słowo Boże mnie wystarcza za certyfikat :)

      Rzeczywiście po śmierci pójdę do Nieba, jednak ten pobyt to okolo 20 moze 30 ziemskich lat - ponownie będę musial inkarnowac sie w fizyczne ciało.
      Dlatego zalezy mnie abym teraz jak najdluzej żył , abym realizował moje pasje gdy mam na to czas oraz kasę.
      Kolejna inkarnacja Piotrze to zmarnowane ok 50 lat - w tym czasie trzeba dorastać, ukończyć szkoly, miec rodzine, zarabiac na te rodzine.
      Szansa, ze bede wiedzial cokolwiek z obecnej inkarnacji jest znikoma.
      Teraz jest wiec moj czas aby korzystac z zycia, rozwijac sie.
      $10,000 to pestka gdy zdobywa sie wiedze, ktorej nigdzie nawet na Katedrze Filozofii zdobyc nie mozna :)

      Usuń
    3. Piotrze, ja rozmawiam z Bogiem codziennie.
      Nie jest to rozmowa z kims kto posiada fizyczne cialo, wiec rozmowa wyglada inaczej.
      Odbywa sie to na poziomie intuicji, rozmawia sie jak duch z duchem.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty