Podziękowanie

                    Zdjęcie nazumi13


    Ponieważ niestety chwilowo czuję się gorzej, a nie jak miałem nadzieję lepiej, cieszę się, że to miejsce miewa się dobrze i życie na nim nie zamarło. Wciąż ludzie tu ze sobą rozmawiają, a odsłon jest nawet więcej, niż kiedy ostatnio tu byłem. Tak więc Luna nie całkiem opustoszała...Dziękuję też tym, którzy o mnie nie zapomnieli🥀. 

     Zawsze zdawałem sobie sprawę z tego, że miejsca obywają się czasem bez ludzi, którym zawdzięczają istnienie, że opowieści żyją własnym życiem jakby nie miały autora i że jego istnienie nie jest konieczne do tego, aby istniał świat wyobraźni, przeżyć i myśli...

     Mój świat czeka  nieuchronnie zagłada. Dopóki mogłem pisałem tu niemal codziennie od dziesięciu lat, aż w końcu stał się prawie niezauważalny...Może jedynie dla przyjaciół...


 


 

        

Komentarze

  1. Ja juz sie wysunalem polowe moja dusza przez nogi na zewnatrz ciala.
    Nawet wtedy nie bylo za pozno pomodlic sie, gdy juz tylko bylem duszą,
    zadeklarowac, ze bede zyl a nie umre.
    Ze poprzez pręgi na ciele Chrystusa jestem uzdrowiony.
    Ty jeszcze dusza jestes w ciele wiec tym bardziej mozesz sie pomodlic, zadeklarowac, ze jestes zdrowy.
    Nezumi, deklarujesz tutaj na swoim blogu, ze juz po Tobie.
    Deklarujesz wiec koniec zamiast deklarowac zwyciestwo.
    Ja rozumiem, ze Ty oglaszasz sie, ze jestes Mystikiem, wiec doskonale rozumiesz jak funkcjonuje swiat duchowy.
    To co deklarujemy tym sie stajemy.
    Matthew 9:27-34
    Jesus “Become what you believe.”
    u Mateusza
    Jezus „Stań się tym, w co wierzysz”.

    Isaiah 53:5
    "By His Stripes We Are Healed"
    „poprzez pręgi na Jego ciele jesteśmy uzdrowieni”

    Miej odwagę byc zdrowym Nezumi

    OdpowiedzUsuń
  2. Końcowy akapit wpisałem normalnej wielkości czcionką, a sztuczna inteligencja mi go wywala wielkimi literami, bo wie lepiej. Dwukrotnie wpisywałem tekst od nowa i z bezmyślną złośliwością robi to samo...

    OdpowiedzUsuń
  3. Danek

    Pisałem jedynie o kresie świata moich myśli i przeżyć...Jeśli chodzi o zdrowie, to powiedziałem tylko tyle, że się nie poprawia, a chwilowo nawet pogorszyło. Stało się to w ostatnich dniach poważną przeszkodą w pisaniu po raz pierwszy od tych dziesięciu lat.

    OdpowiedzUsuń
  4. brakuje Ciebie tutaj Nezumi
    Świat bez Ciebie nie jest ten sam.
    Nie wachaj sie ani sekundy zwrocic do Boga jak do swojego Ojca o Łaskę uzdrowienia.
    Miej wiare taką jak ma dziecko, gdy są tego dziecka urodziny, powiada poprzez Swoje Słowo nasz Ojciec.
    Today is your birthday, ask me for big things.
    Dla Boga Twoje urodziny sa codziennie, gdy w wierze o cos prosisz.
    Dziecko nic nie musi rozumiec poprzez logiczne rozumowanie czy jego/jej ojca stac na prezent.
    Dzisiaj sa moje urodziny powiada dziecko, dzisiaj mam prawo otrzymac to o czym marzę.
    Uwierz mnie chociaz raz, ze nie musisz logicznie rozumiec jak to sie stanie.
    Masz prawo do pełnego zdrowia.
    Wystarczy tylko uwierzyc, ze to jest dla Ciebie.
    Podejdź do Tronu jakby tam siedzial Twoj Ojciec, dzisiaj sa Twoje urodziny.
    Miej NOW faith
    Miej wiare ze teraz otrzymam uzdrowienie.
    szatan bedzie szeptal, to nie dla Ciebie.
    get behind me satan, przesuń sie za mnie szatanie, ja ide po moje uzdrowienie aby je otrzymac juz dzisiaj.
    Moze otrzymasz uzdrowienie za tydzien, wierz jednak ze otrzymasz dzisiaj, wierz w 100%, masz bowiem do uzdrowienia pełne prawo jako dziecko Boga.
    Amen?

    ja co by nie było, cos mnie zastrzyka w plecach, natychmiast ide do Ojca pod Tron.
    Ja nie czekam :)
    trzeba miec odwage aby uwierzyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Danek

    Dziękuję Ci za miłe słowa i życzenia:-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty