Gwiazdeczki⭐🌟⭐

  Wszystkim miłym i przygodnym Czytelnikom Luny przesyłam gwiazdeczki i życzenia szczęścia w Nowym Roku. W grudniu odwiedziło Lunę o tysiąc mniej klikających niż w listopadzie. Widac nie jest to najlepsza pora na oderwanie się od Ziemi. Ale kliknięcia to nie Osoby. Dlatego chciałbym tu, zanim całkiem się wyludni, serdecznie podziękować tym, którzy stale znajdują dla niej czas...

   Nie wiem, dokąd nas ten Nowy Rok zaprowadzi...Ale niech nie będzie gorszy od poprzedniego. A może nawet wydarzy się w nim coś dobrego...Trudno żyć bez marzeń.🥀


 


Komentarze

  1. Wyznam, że nie jest mi zbyt radośnie z myślą, że przez cały rok prawie nikogo nie widziałem, a tych, których spotkałem, widziałem tylko przez chwilę...Jedynym wyjątkiem jest moja biedna stara matka, do której nie muszę na szczęście tęsknić, jak Jesienin..."żyjesz jeszcze Moja Staruszko."

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam oczywiście na myśli bliskich...Bo ludzi jest czasem aż za dużo."

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba najlepsze życzenia...Ale obawiam się, że przynajmniej jedno z nich się nie spełni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje, dla Ciebie Nezumi oraz dla wszystkich na blogu skladam życzenia szczęśliwego Nowym Roku.
    Nezumi -
    to nie jest tak, ze " może nawet wydarzy się w nim (w tym Nowym 2021 roku) coś dobrego...Trudno żyć bez marzeń."
    Jestes przeciez wg siebie Mystikiem, wiec wiesz, ze kreujesz rzeczywistosc.
    Nawet Bog zapewnia, ze jesli oczekujesz czegos dobrego, Bog Ciebie nie zawiedzie, obiecal, ze Twoje marzenia spelni, nawet te najskrytsze marzenia.
    Trzeba jednak oczekiwac spelnienia w sposob jak oczekuje rolnik zbioru.
    To nie jest tak, ze moze sie spełnią marzenia.
    Tak jak King David oczekujesz w 100% pewnosci, ze Bog Ciebie nie zawiedzie.
    Nowy 2021 rok bedzie rokiem wspanialym, nie moge sie doczekac kiedy sie zacznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszytkiego co najlepszego dla wszytkich tu zagladajacych i oczywiscie Autora :)
      Agnieszka

      Usuń
    2. Dziękuję i rowniez życzę Ci Wszystkiego Najlepszego 🙂

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty