💧

     Dwa lata temu przed piątą rano zgasła  jedyna radość mojego życia Mitsuko.  



Komentarze

  1. zapewne do tej pory dusza Mitsuko wrocila w kolejne, nowe fizyczne jego zycie.
    Pije sobie mleko, mruczy, ma dobrze :)
    Zycie jest cudowne Nezumi gdy patrzy sie w przyszlosc.
    Father, Ojcze -
    ja wierze w Twoje Słowo, w Twoje przyzeczenie zlozone dla wierzacych, ze gdy ja w wierze wierzę, ze to co dotad widzialem w moim zyciu zblaknie wobec tego czym mnie obdarzysz w przyszlosci - ja ufam, ja nie mogę się doczekać mojej przyszłości.
    Amen?

    OdpowiedzUsuń
  2. Danek,

    Dziękuję Ci za ciepłe, serdeczne słowa...

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, na pewno ją czują...Ja często dopiero po reakcji Mitsuko wiedziałem w jakim jestem nastroju.
    A teraz brakuje mi w domu takiej bliskiej osoby...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty