Przebudzenie

        żółte ślepia kota patrzyły na mnie uważnie

        wodził za mną wzrokiem jakbym był świetlikiem

        w przepastnym mroku pokoju 

        wychwytywał szelest skrzydełek ćmy

        a ta robiła wielkie niby-oczy 

        panie doktorze czy ja będę żył spytałem

        narkoza nie działa dać mu szybko zastrzyk

        obudziłem się z chwilowej śmierci

        czarny kot bawił się ciągnąc bandaż po posadzce

        słychać było chrapanie pielęgniarki

        która miała nade mną czuwać  przez noc

        poczułem wielki ból i wiedziałem już że żyję         

       

       

 

Komentarze

  1. Nezumi, twierdzisz, ze jestes Mystikiem -
    doskonale wiec wiesz, ze ten otaczajacy nas świat jest tylko pozornie logiczny,
    Absolutnie nic nie jest poddane prawom logiki, to jest tylko iluzja, ze procesy na tej planecie mozna zrozumieć poprzez logiczne myślenie.
    Twoje zdrowie, czy bedziesz chory czy bedziesz zdrowy - zalezy tylko i wylacznie od tego czy wierzysz, ze bedziesz żył .
    Czy wierzysz, ze bedzie sie Tobie powodzilo,
    czy wierzysz, ze jeśli pozostaniesz w wierze wtedy Bog zapewni, ze cokolwiek w swoim zyciu dotad widzialeś zblaknie wobec tego, co bedzie sie dzialo w Twoim dalszym zyciu.
    To z czym obecnie sie zmagasz może ulec zmianie, jesli tylko jestes w stanie w to uwierzyc.
    Bog obiecal ze nie czasem,
    ze moze obdarzy wierzacego łaską pomyślności.
    Bog obiecal, ze za kazdym razem gdy osoba w wierze deklaruje zwyciestwo - za kazdym razem udzieli tej osobie łaski pomyślności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrowie i choroba zależą od wielu rzeczy. Od tzw. energii przedurodzeniowej (jak to określa medycyna chińska), czy jak my potocznie mówimy " od genów", od trybu życia, sposobu odżywiania się, itp. Także oczywiście od kondycji psychicznej, czy stresu lub jego braku. Wiara cudów jednak nie czyni. Choć oczywiście czasem podaje się choremu coś, co w jego przekonaniu ma go uzdrowić i ta sugestia pozytywnie działa, nawet jeśli lekarstwo nie ma żadnej mocy. Często coś ma jakieś właściwości prozdrowotne, ale nie chroni przed wszelkimi chorobami, jak np. czosnek, czy żeń szeń.

      Usuń
    2. Moja przyjaciółka wierzyła, że Budda ją uleczy. Poszła ze mną na spotkanie z Dalajlamą, a ten powiedział: "Kiedy swędzi mnie szyja i sprawia mi to przykrość, to nie modlę się, tylko idę do lekarza, który przypisuje mi maść." To nią strasznie wstrząsneło, bo była przekonana, że wiara ją uzdrowi.

      Usuń
    3. ...Jednak nie było przyczyną Jej śmierci. Próbowałem ratować Jej życie, ale nie było żadnych szans...

      Usuń
    4. Ja sobie spokojnie chodziłem po świecie, a nawet miałem w liceum rekord szkoły w biegu na 60 m, grałem w piłkę...A któregoś dnia, już po studiach, lekarz skierował mnie na operację, która była dość skomplikowana i zrobiono ją w trzy dni po wizycie u niego z obawą, że mogę jej nie przeżyć. Poszedłem do lekarza w zupełnie innej sprawie, a on mówi, że trzeba natychmiast operować, jeśli mi życie miłe. Przez 48 godzin leżałem na Ojomie...

      Usuń
  2. Tak...Ja też widziałem wtedy ludzi, którzy umarli, choć nie spodziewali się tego, ani nikt inny, kto tam był. Długo jeszcze leżałem po operacji na sali, w której było kilkadziesiąt osób.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypadki niestety chodzą, jak się mówi, po ludziach 😥

    OdpowiedzUsuń
  4. Nezumi, pisze jak Mystik do Mystika :)
    Second Chronicles 16:9 says that God is always searching to show Himself strong in behalf of those whose hearts are blameless toward Him.

    Druga Księga Kronik 16: 9 mówi, że Bóg zawsze szuka tych, których serca są wobec Niego zwrócone aby pokazać sie mocno w ich zyciu.

    Czy jesteś jedną z tych osób?
    Jeśli nie, chcę cię zachęcić i dać znać, że możesz być tą osobą, której szuka Bóg.
    To jest naprawde proste, wtedy nie tylko sie Tobie powodzi, masz doskonałe zdrowie, mozesz Boga o wszystko prosić.
    Dalajlama nie jest Bogiem, jest zwyklym czlowiekiem, ktory jest pokorny.
    Nic wiec dziwnego, ze nie mogl tej dziewczyny uzdrowić.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty