Pożegnanie z ogrodem

    
    Niestety z powodu dość poważnych kłopotów 
ze zdrowiem muszę na pewien czas przestać pisać...
      Wczoraj podczas deszczu dość przypadkowo znalazłem się w ogrodzie
botanicznym i zrobiłem sporo zdjęć, ostatnich już pewnie, bo ogród za
kilka dni zamykają.  Przesyłam jedno z nich w nadziei, że się jeszcze
spotkamy...

     

        ......................................................................................................................................

  
,

 

                  
  

Komentarze

  1. Ech....będę wyczekiwala wpisu w takim razie. Zdecydowanej poprawy w zdrowiu życzę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję...Trochę się jeszcze dodatkowo podziębiłem.

      Usuń
  2. He is the power over darkness.
    Nazumi, let the light in, open the curtains wide, let the light break through the darkness that surrounds you.
    unies obie rece w kierunku Nieba, powiedz glosno aby zlo to usluszalo:
    w imie Jezusa Chrystusa ja zadam aby choroba natychmiast opuscila moje cialo,
    ja jestem zdrowy, ja bede zyl aby dac swiadectwo wielkosci mojego Boga.
    Czy otrzymam tutaj Twoje Amen?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swietnie :)
      teraz najistotniejsze: trzeba sie modlic tak jak modlil sie Jezus do swojego Ojca, gdy tak sie modlisz masz pelne prawo oczekiwac Ze Bog pokieruje Twoim zyciem.
      Teraz pozostaje tylko wsluchiwac sie, wsluchiwac sie jak Bog chce pokierowac Twoim zyciem, aby Jego potega ujawnila sie w Twoim zyciu.
      Przychodzac do Boga w modlitwie nie prezentujesz swojego problemu oraz mowisz do Boga jak oczekujesz, ze problem zostanie rozwiazany.
      Ty ufasz, ze Bog zrobi to co obiecal w swoich przyrzeczeniach poprzez Slowo,
      ze zrobi to dla Ciebie.
      Jezus nie mial zadnej watpliwosci, ze Bog zrobi to o co prosil Jezus,
      dokladnie w ten sam sposob gdy modlisz sie tak jak modlil sie Jezus, tez masz pelne prawo oczekiwac, ze otrzymasz uzdrowienie.
      Bog specjalizuje sie w uzdrawianiu, szczegolnie w uzdrawianiu chorob zwiazanych ze wzrokiem, czytamy o tym na roznych stronach Pisma.
      Miej odwage uwierzyc :)

      Usuń
  3. Są rzeczy ważne i najważniejsze . Proszę o siebie dbać ! zdrowie podreperować i wracać ...bo My tu Wszyscy i każdy z osobna czekamy i wyczekiwać będziemy :) Przyjemnego wieczoru . Chyba miałam obiecany spacer ... jak mnie pamięć nie myli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowie - rzecz święta! Nazumi, najwyższy czas się o nie zatroszczyć, bo jeśli nie Ty, to kto to za Ciebie zrobi? Pojazd duszy zwany ciałem często wymaga reperacji, bo tak jak każda maszyna się psuje. Dusza w takim ciele cierpi, ale nigdy nie straci choćby krzty ze swojej boskiej doskonałości, bo przecież wszystko pochodzi z jednego Źródła: Wielkiego Nieśmiertelnego Ducha, a z Nim wszystko można. Odpocznij zatem... i wracaj z nowymi siłami, i nową energią, bo przecież nie może Cię tu nie być, to nawet trudne do wyobrażenia...

    Wierzę w Ciebie, Nazumi! Zdrowiej, trzymam mocno kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Lutano, za tak miłe słowa :-) ...Na razie wróciłem, ale nie wiem, na jak długo...

      Usuń
  5. po trzech dniach podrozy dotarlem do Montreal, Canada
    cudowna podroz po amerykanskich autostradach, chce Tobie Nazumi uswiadomic, ze warto zyc, warto wierzyc ze jaki by nie byl raport od lekarza, Ty masz inny radosny raport.
    Twoj Bog, Twoj Ojciec jest mocniejszy od czegokolwiek z czym sie zmagasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby mi pomógł też w chorobie oczu...Trochę chyba na nią za wcześnie. (:

      Usuń
    2. Nazumi, nawet lekarze sa najczesciej bezradni z powazna choroba oczu.
      Jesli nie masz opcji, ze bedzie Ciebie stac placic za uslugi medyczne, odrzucasz opcje, ze nie bedziesz robil nic,
      pozostaje tylko jedna opcja, uzdrowienie.
      Kluczem do uzdrowienia jest wzmocnic swoja wiare ta mocno, aby wierzyc bez cienia watpliwosci, ze uzdrowienie otrzymasz.
      Dla mnie doskonalym przykladem jest historia kobiety, ktora zmagala sie przez 13 lat z wewnetrznym krwawieniem.
      Ta kobieta powiedziala, jesli tylko zblize sie do Niego aby Go dotknac, zostane uzdrowiona.
      Jezus przechodzil ulica przez miasto wraz ze swoimi apostolami, setki jesli nie tysiace ludzi pozdrawialy Go, nie mamy raportu, ze ktokolwiek wtedy zostal uzdrowiony poza ta kobieta.
      Nazumi, nie pozwol, aby Bog przeszedl obok Ciebie a Ty nie otrzymasz uzdrowienia.
      Dziekuj Bogu, ze otrzymales juz uzdrowienie (czyli w czasie przeszlym)
      Czuj sie tak jakby Twoje oczy byly juz uzdrowione.
      Poprzez medytacje wyobraz sobie, ze widzisz wszystko w ostrych kolorach, poczuj ze jestes zdrowy.
      To jest bardzo wazny element uzdrawiania, gdy poczujesz sie zdrowy zanim jeszcze faktycznie otrzymasz uzdrowienie.
      Podziekuj Bogu, ze przechodzac obok Ciebie dotknal Twojego ciala uzdrawiajac Ciebie, albo - ze Ty osobiscie dotykasz przechodzacego Boga swoja dlonia w celu otrzymania uzdrowienia.
      Wiem, ze medytujesz codziennie, pokaz swoja wiare Bogu.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty